Kilka słów o rezultatach treningu z suplementacją

dukujących różne odżywki dla sportowców, jednak nie każda jest godna zaufania, a niektóre firmy w ramach oszczędności zmniejszają jakość swoich produktów. Jednak na szczęście taki firmy bardzo szybko wypadają z rynku przez negaty

Dodane: 25-08-2016 14:53
Kilka słów o rezultatach treningu z suplementacją Dobrze jest wspierać się w spocie, suplementy typu poprawiają rezultaty wszelkiego treningu. Parę słów o sporcie.

Co jest ważne przy wyborze odżywki?

Na rynku istnieje wiele firm produkujących różne odżywki dla sportowców, jednak nie każda jest godna zaufania, a niektóre firmy w ramach oszczędności zmniejszają jakość swoich produktów. Jednak na szczęście taki firmy bardzo szybko wypadają z rynku przez negatywne opinie klientów.

Co jest ważne w odżywkach? Przede wszystkim wchłanialność i nie ważne czy jest to odżywka białkowa, czy jakieś witaminy, czy spalacze tłuszczu. Ważne jest to ile procent z deklarowanej zawartości wchłonie się do naszego organizmu. Sumarycznie nie warto wiec patrzeć jedynie na skład odżywki, ale na parametry jej wchłanialności.


O żywieniu sportowców w Wikipedii

Wydatek energetyczny dla poszczególnych grup ludności jest różny. W sporcie jest on zwiększony i wykazuje zróżnicowanie pomiędzy poszczególnymi dyscyplinami sportowymi. Zależy on również od cyklu treningowego oraz czasu trwania wysiłku fizycznego. Zapotrzebowanie na energię sportowców wielu dyscyplin jest podobne i zbliżone do wielkości 72 kcal/kg m.c. Różni się ono w sportach siłowych i siłowo-szybkościowych, osiągając odpowiednio: 76 i 66 kcal/kg m.c. Sportowcy uprawiający dyscypliny wytrzymałościowe często mają trudność w osiągnięciu wysokiego poboru energii. Rozwiązaniem jest spożywanie częstych, skoncentrowanych posiłków. Przybliżony procentowy udział składników pokarmowych w pokrywaniu zapotrzebowania energetycznego u sportowców powinien wynosić: 10-15% dla białek, 20-30% dla tłuszczów i 55-65% dla węglowodanów. Jest on zbliżony do wartości przewidywanych dla ogółu ludności.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Żywienie_sportowców


Motywacja ćwiczeniowa

Znaleźć motywację, aby pójść na siłownię... Wiele osób ma z tym problem. Początki są najtrudniejsze, a tyle się w internecie czyta o tym, ze słomiany zapał większości ćwiczących jest wręcz powalający.

Ja dla przykładu bardzo chcę iść na siłkę, ale nie mówię sobie 'jutro' albo coś w tym stylu. Jednak gorzej jest chyba z osobami, które kupiły karnet na rok, ciuchy, odżywki i treningi z trenerem i nie pojawiły się na siłowni ani razu. To jest spory problem, a wynika właśnie ze zbyt małej motywacji do ćwiczeń.



© 2019 http://tunica.bydgoszcz.pl/