Szukasz sposobu na redukcję kosztów w firmie?

o wirtualnym biurze nie należy do najłatwiejszych, często okazuje się to najlepszy sposób na prowadzenie działalności biurowej. Niewątpliwie ogromną zaletą prowadzenia wirtualnego biura jest to, że choć nad naszymi interesami czu

Szukasz sposobu na redukcję kosztów w firmie?

Biuro dostępne przez całą dobę

Wirtualne biura są coraz częściej wykorzystywane przez przedsiębiorców z uwagi przede wszystkim na możliwość redukcji kosztów. Chociaż decyzja o wirtualnym biurze nie należy do najłatwiejszych, często okazuje się to najlepszy sposób na prowadzenie działalności biurowej. Niewątpliwie ogromną zaletą prowadzenia wirtualnego biura jest to, że choć nad naszymi interesami czuwają eksperci, to jednak mamy całodobowy dostęp do naszego biura. Jest to najczęściej możliwe przez specjalnie utworzoną platformę internetową, po zalogowaniu do której otrzymujemy wiele informacji odnośnie prowadzonych przez nas rachunków i innych rozliczeń. Dostęp przez Internet umożliwia skorzystanie z takiej możliwości właściwie w każdym miejscu i o każdej porze.


Wirtualne biura - historia

Pomysł stworzenia wirtualnego biura pojawił się już w 1994 r. Osobą, która chciała ułatwić funkcjonowanie podmiotów gospodarczych i wpadła na pomysł stworzenia takiego miejsca był Ralph Gregory. Przeprowadził on obserwacje, z których wynikało, że szerokie grono przedsiębiorców nie potrzebuje prowadzenia własnego biura i chce zaoszczędzić koszty. Idea wirtualnego biura zyskała na wartości i już w 1995 roku pojawili się pierwsi klienci. Firma założona przez Ralpha Gregory funkcjonuje do dziś i cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro


Fakt z Wiki - instrukcja kancelaryjna

Instrukcja kancelaryjna ? zbiór zasad i przepisów ustalających sposób postępowania z dokumentem, który wpływa do urzędu lub jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa (procedura obiegu dokumentu w administracji publicznej).

Normatyw ten określa przede wszystkim system kancelaryjny obowiązujący dla danego urzędu czy przedsiębiorstwa obieg dokumentów (pism), sposób rejestracji spraw, sposób załatwiania spraw, postępowanie z dokumentacją spraw zakończonych (ich archiwizacją). Instrukcja kancelaryjna określa też wzory formularzy i stempli używanych w danej jednostce organizacyjnej.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna



© 2019 http://tunica.bydgoszcz.pl/