Własny biznes? Pozycjonujesz stronę? Jeżeli tak to musisz to przeczytać

arch Engine Optimization) mający na celu promocję kluczowych elementów przyjętej strategii Public Relations w wyszukiwarkach internetowych. Metoda NPRS polega na promowaniu wybranych artykułów prasowych opublikowanych w Internecie

Własny biznes? Pozycjonujesz stronę? Jeżeli tak to musisz to przeczytać tanie pozycjonowanie Rybnik

Net PR Synergy - definicja i wyjaśnienie w Wikipedii

Net PR Synergy (NPRS) ? model zarządzania komunikatami PR'owymi w Internecie za pomocą narzędzi pozycjonowania (SEO - Search Engine Optimization) mający na celu promocję kluczowych elementów przyjętej strategii Public Relations w wyszukiwarkach internetowych. Metoda NPRS polega na promowaniu wybranych artykułów prasowych opublikowanych w Internecie poprzez ich aktywne pozycjonowanie w wynikach wyszukiwarek (SERP - Search Engine Results Page) metodą kontentową. Określenie NPRS definiujące działania wizerunkowe w Internecie wsparte narzędziami SEO, zostało po raz pierwszy użyte przez Wiktora W. Kammera podczas konferencji "Branża SEO/SEM w Polsce i na Świecie", która odbyła się 13 września 2008 roku w Łodzi.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/NPRS


Promocja własnej działalności

Trzeba przyznać, że z roku na rok zainteresowanie e-marketingiem jest coraz większe. Powstaje coraz więcej ośrodków, w których można pobierać nauki w tym zakresie. Warto korzystać z tego typu usług, ponieważ jest to jeden z obecnie najskuteczniejszych metod na zwiększenie własnej popularności na rynku. Na pewno jest to świetny pomysł na promocję produkowanych przez własną firmę towarów czy zdobywanie kolejnych klientów.

Nic więc dziwnego, że obecnie właściwie w każdym większym zakładzie znajdziemy specjalistów zajmujących się marketingiem internetowym. Jest to jedna z najprężniej rozwijających się dziedzin współczesnej reklamy. Na pewno inwestycja w tym zakresie szybko przyniesie pozytywne rezultaty, ponieważ e-marketing to naprawdę skuteczna forma reklamy.


Wikipedia i meta dane

Znaczniki meta (ang. meta elements) - zbiór znaczników w sekcji nagłówkowej dokumentu używany do opisu jego zawartości, stosowany przy tworzeniu stron internetowych w formacie HTML oraz XHTML.

Za ich pomocą można przypisać danemu dokumentowi takie wartości, jak adres e-mail, imię i nazwisko autora strony, datę jej powstania, słowa kluczowe itp. Można również zadeklarować kodowanie strony.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Znacznik_meta



© 2019 http://tunica.bydgoszcz.pl/