Wszystkie ważne rzeczy odnośnie druku

bko o druku.Nowoczesny papierPapier elektroniczny czy kiedykolwiek zastąpi ten tradycyjny? Jest całkiem duża szansa, że tak! E-papier to stosunkowo nowy i mało znany wynalazek i póki co służy raczej jako gadżet. Jednak posiada

Wszystkie ważne rzeczy odnośnie druku etykiety spożywcze
Drukowane są wykorzystywane codziennie w procesie produkcji różnego rodzaju produktów. Druk takich etykiet samoprzylepnych należy powierzyć firmie z konkretnymi certyfikatów. Na szybko o druku.

Nowoczesny papier

Papier elektroniczny czy kiedykolwiek zastąpi ten tradycyjny? Jest całkiem duża szansa, że tak!

E-papier to stosunkowo nowy i mało znany wynalazek i póki co służy raczej jako gadżet. Jednak posiada sporo możliwości, a jego dalszy rozwój może przynieść naprawdę sporą redukcję zapotrzebowania na papier analogowy.

Taki papier ma jak najbardziej przypominać ten tradycyjny- gabaryty, giętkość. Głównie przewiduje się zastosowanie dla e-papieru w prasie. Zamiast chodzić codziennie do sklepu po egzemplarz gazety będzie można wykupić abonament i obejrzeć najnowsze wiadomości na naszym e-papierze. Z konceptu przypomina to tablet, jednak ma posiadać ograniczoną funkcjonalność, a bateria w zamyśle będzie starczała na dłużej.


Impregnowanie druku, po co się to robi?

Większość druków w nowoczesnej poligrafii zostaje w taki czy inny sposób zabezpieczona przed czynnikami zewnętrznymi np. promieniami UV, które mogą powodować blaknięcie farby użytej do druku. Proces ten nazywa się uszlachetnianiem druku i może odbywać się zarówno na niezadrukowanej jeszcze powierzchni jak i na gotowy produkcie.

Istnieje wiele metod i sposobów na utwardzenie druku, a jedną z nich jest impregnowanie, czyli nic innego jak pokrycie druku specjalnym środkiem zabezpieczającym. Impregnat drukarski zabezpiecza druk oraz przedłuża jego trwałość. Obecnie prawie wszystkie drukarnie stosują jakąś metodę uszlachetniania druku nawet dla najtańszych zleceń.


O gadżetach firmowych - dobra inwestycja?

Gadżety reklamowe mogą być naprawdę fajne. Większość ludzi lubi dostawać coś za darmo, więc można to wykorzystać do promocji. Miło jest być obdarowanym i do zamówionej usługi/produktu dostać jakiś prezent - może to być długopis, kubek, czy też firmowy kalendarz - z pewnością w ten sposób spotkamy się z pozytywna reakcją odbiorcy.

A pozytywne skojarzenia z marką mają wielką wartośc marketingową. Może się więc okazać, że zainwestowanie w gadżety nie tylko się zwróci, ale też przyniesie zyski. Można zdobyć w ten sposób stałego klienta - wszyscy lubimy dostawać prezenty :).



© 2019 http://tunica.bydgoszcz.pl/