Reklama zewnętrzna - definicja z Wikipedii
Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna
Ruchome
W obecnych czasach wiele osób korzysta z reklam internetowych i wirtualnych. Jednak również potrafią bardzo dobrze spełniać przewidziane dla nich funkcje. Zwłaszcza mobilne , które przemieszczają się po mieście potrafią stanowić skuteczną formę reklamy dla różnego rodzaju usług. Trzeba przyznać, że dotyczy to zwłaszcza różnego rodzaju sprzętów i mebli sprzedawanych w sklepach prowadzonych w dużych miastach. Dlatego nikogo nie dziwi fakt, że po miastach jeżdżą samochody z przyczepami reklamowymi posiadające wyraźne nawiązania do sprzedawanych w jakimś sklepie mebli. Widok takiej przyczepy jest w stanie zachęcić zwłaszcza osoby w średnim wieku do odwiedzenia jakiegoś sklepu.
Programy imprez masowych na przyczepach
Imprezy masowe są reklamowane w bardzo różny sposób. Jednym ze sposobów reklamy takich imprez są przyczepy. Zwłaszcza przyczepy poruszające się po miastach przez całą dobę są w stanie skutecznie zachęcić do korzystania z określonych imprez masowych. Trzeba przyznać, że najbardziej znane imprezy masowe nie zawsze potrzebują takiej reklamy, jednak mniej znane imprezy masowe mogą już wymagać dodatkowej reklamowej, której skuteczną formą jest reklama mobilna. Na niektórych przyczepach zamieszczane są także całe programy imprez masowych i prezentowane są wybrane informacje na ich temat. Wszystko to sprawia, że imprezy masowe wydają się być jeszcze bardziej atrakcyjne. Mogą one pozwalać na odpoczynek i wesołą zabawę.